Dinsdag 11/07 Disney’s Hollywood Studio’s - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van vanhooven - WaarBenJij.nu Dinsdag 11/07 Disney’s Hollywood Studio’s - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van vanhooven - WaarBenJij.nu

Dinsdag 11/07 Disney’s Hollywood Studio’s

Door: Erik van Hooven

11 Juli 2017 | Verenigde Staten, Orlando

Opstaan valt tegen en we gaan wat later weg, maar Hollywood Studio’s is veel dichter bij. We staan om kwart over negen bij de poort. Ook dit park is weer gaaf en heel anders dan in Californië. Hier hebben ze veel meer shows met echte acteurs. Kim en ik gaan als eerste op de foto met Olaf (van Frozen) en daarna via Star Wars Adventures naar de Muppets in 3D; erg grappig weer.

Dan een Ride through the Classic Movies; een combinatie van poppen en echte acteurs - prachtig gedaan. Net buiten staan we oog in oog met Darth Vader en de andere acteurs uit Star Wars, die een life show geven. ’s Middags naar de Indiana Jones stuntshow; weer super gaf en al die Amerikanen die volledig uit hun dak gaan; wat een volk!

In de Tower of Terror schreeuwen de meiden de longen uit hun lijf. Na Toy Story - wie heeft hier gewonnen?? - een mega hotdog, gevolgd door nog een keer de Tower en de Rock en Roller Coaster – Jezus wat schiet dat ding je hard af!!

We sluiten de dag af met Fantasmic; een show met water projecties en een gevecht van Mickey tegen de draak. Ook hier gaan die Amerikanen weer helemaal los met zingen, waven en lichtjes. Super! Afgemat gaan we naar de bus, maar we hebben wel alles gezien!

• 18 Juli 2017 - 19:59

Daphne:

ZO he! Dat is past een broodje hotdog! Kregen jullie dat op?!!