Woensdag 12/07 Richting de kust - Reisverslag uit Cocoa Beach, Verenigde Staten van vanhooven - WaarBenJij.nu Woensdag 12/07 Richting de kust - Reisverslag uit Cocoa Beach, Verenigde Staten van vanhooven - WaarBenJij.nu

Woensdag 12/07 Richting de kust

Door: Er

12 Juli 2017 | Verenigde Staten, Cocoa Beach

Het is een beetje een kater, We pakken in en gaan nog even zwemmen. Als het gaat onweren moeten we het bad uit; mooi moment om te vertrekken. Check-out hoeft niet, dus het voelt een beetje vreemd als we het park afrijden. We draaien de Interstate 4 op richting kust; onderweg begint het te storten.

Ik heb het Wakulla Beach Suites besproken aan de kust van de Atlantic, 15 mijl onder Cape Canaveral. Het heeft een typisch Amerikaanse motel stijl. Maar als we binnenkomen is het een verrassing; binnen heeft het een heel exotische tuin met een leuk zwembadje. Het blijft alleen stortregenen en onweren. Als het stpt met regenen en onweren, waagt Kim toch nog een duik in het zwembad. Plotseling is er een enorme knal van het onweer; ze weet niet hoe snel ze eruit moet komen. Zwemmen wordt hier niets meer.

Eigenlijk wilde ik hier wat langer blijven om te relaxen, maar de vooruitzichten zijn slecht. Daarom gaan we morgen na Kennedy Space Center verder naar het zuiden, richting Miami.