Naar Oa Nang, Krabi Province - Reisverslag uit Ao Nang, Thailand van vanhooven - WaarBenJij.nu Naar Oa Nang, Krabi Province - Reisverslag uit Ao Nang, Thailand van vanhooven - WaarBenJij.nu

Naar Oa Nang, Krabi Province

Door: Erik

23 Augustus 2019 | Thailand, Ao Nang

Misschien beter dat we gaan verkassen. Het heeft vannacht enorm geregend en tijdens het ontbijt gaat het ook weer storten. We gaan nu met de speedboot direct naar Ao Nang, Krabi Province. Onderweg komt het water naar binnen zetten. Poncho’s aan dus; we zien er niet uit ! We hebben geen idee over de afstanden hier, maar binnen drie kwartier staan we op de pier en tien minuten later worden we afgezet bij het Phra Nang Inn hotel.

Ao Nang Beach is mega-toeristisch met een boulevard afgeladen met souvenir winkeltjes en vervelende mannen, die schreeuwen dat je binnen moet komen eten en drinken. Hectisch na die rust van het eiland resort (!).

Het hotel is erg gaaf. Het ligt direct aan het strand en heeft een open binnentuin, waarin het zwembad ligt; rondom de kamers. Wij zitten op de eerste etage. Erg relaxed, lekker zwemmen en wat hangen op het balkon. ’s Avonds van de drukte weggewandeld en bij een moslim restaurantje gaan eten; lekker simpel en weer goed Thais eten.. heerlijk.