We gaan weer ! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van vanhooven - WaarBenJij.nu We gaan weer ! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van vanhooven - WaarBenJij.nu

We gaan weer !

Door: Erik

13 Augustus 2019 | Nederland, Amsterdam

Dit keer een rondreis naar het zuiden van Thailand. We vliegen met Finnair via Helsinki naar Bangkok. Mooie nieuwe Airbus toestellen met een zeer vriendelijke finse crew. Wat erg gaaf is dat je op je schermpje mee kunt kijken via camera’s op de staartvleugel en de onderkant van het toestel; prachtig om te zien hoe het toestel opstijgt en hoe we door de wolken gaan.
Alles is weer tiptop geregeld; bediening is prima, eten is goed, alleen…. Fins is niet te verstaan en als ze Engels spreken, lijkt het wel of we in Battle Star Galactica terecht zijn gekomen, want alles wat ze zeggen lijkt wel geproduceerd met een stemvervormer. Alles wat ze zeggen duurt het heel lang….vermoeiend

De reis verloopt prima met een beetje turbulentie; slapen gaat wat minder. Kim en mijzelf lukt het nog wel, maar Robin helemaal niet. Die is gebroken als we aankomen.